onsdag 7 december 2011

4 dagars ledighet

Det var tänkt att jag skulle vara ledig 5 dagar efter idag, men det vart ett byte på måndag så det fick bli fyra "bara", känns hur skönt som helst iaf, och imorrn kommer niclas hem, som jag längtat! :)

Det vart en tur på stan med skalman idag, tanken var att jag skulle köpa lite julklappar så jag kunde släppa det och inte fundera så mycket mer, men jag hittade ingenting, iingenting, så jävla trist, varför ska det vara så svårt? Jag åkte därför efter ett tag upp till åsa istället för att vara lite barnvakt till alfons medans hon tränade. vi tog en promenad upp till arctura och jag fick chans att dämpa (eller kanske öka) mitt barnsug lite , han är så mysig den där killen, och vilken mamma han har! :)

Började jobba 15.15 och efter jobbet tog jag tag i mig själv och åkte direkt på golds, sprang 6 km och tyckte att det fick räcka som kvällpass, så imorrn kan jag ta mig en skön sovmorgon, lär nog vakna 7-8 bara för det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar