måndag 5 december 2011

Mysfrukost och mina älskade tända ljus

Timern var ställd på 8:00. Vart dock inte att jag klev upp förrän 8:00 men snabb som man är hann man ut till bilen innan den vart kall. Kom fram till Gold's runt 8:20 och när jag var på löpbandet kom jag på att jag inte hade betalat nån parkering, så det vart inte mycket mer träning än 25 minuter på löpbandet och lite övningar för min otränade lilla rumpa, men det kändes lagom, var inte allt för pepp idag :)


I vanliga fall när jag börjar 12 och har tränat vid halv nio lyckas jag alltid ta det onödigt lugnt och vänta med duschen till halv elva elva, och sen känns allt stressigt. Nu har jag hunnit med både frukost och dusch och klockan är 10, underbart! :)

Nu laddar vi upp för en ny spännande dag i kassan på Ica ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar