onsdag 21 december 2011

Världenssämstadagdraåthelveteeee

Har lyckats gjort nåt jävligt dumt, nåt som kommer kosta mig pengar hur jag än gör och just nu hatar jag aaaaallt. Jag hade redan varit död om jag inte hade haft världens bästa människa i mitt liv. Han visar sig förstående hela tiden även fast han absolut inte borde, han är helt klart det bästa nånsin och han är bara min.

Har precis varit iväg och tränat med Anna. Bra det så jag kunde tänka på nåt annat. Idag är egentligen en sån där dag när jag skulle vilja vara hemma. Hela dagen kommer gå åt helvete när den började såhär, vill bara dra täcket över huvudet och ligga där idag. Men, man har ju ett jobb att sköta och pengar att dra in och tur är väl det. Men jag dör lite ändå. Balle.

Igår planerade vi nyårsafton, kommer nog bli superbra men det är mycket som ska med upp, mycket som ska handlas och packas. Tur det är en dryg vecka kvar.
Paketerade även in dom sista julklapparna så nu får det fan vara nog. Har två kvar men dom handlar jag på fredag. Sen jävlar.


Börjar jobba om 1.5 timme. Skulle egentligen ha jobbat 9.30-18-30 men snäll som man är bytte man. Stängningar är egentligen ingen favorit, speciellt när jag gör det hela jävla tiden, men det är bara att bita ihop, lite extra caaash.

Jag hatar pengar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar