torsdag 1 december 2011

759822 gången gillt

Man kan ju snart börja sätta pengar på antalet gånger jag ska starta om mina bloggar. vet inte vart jag är nu men tror att det kanske är fjärde eller femte gången jag provar på igen, borde kanske ha lärt mig vid det här laget att det inte håller, meeen, varje gång jag slutar skriva så dröjer det inte längre än en månad innan jag skulle vilja dela med mig av mitt trista liv igen, som jag för stunden tycker känns väldigt roligt och lyckligt och just därför vill dela med mig av det.
Just den här gången är inte riktigt fallet så att jag har mycket roligt att berätta om, jag har bara väldigt tråkigt, niclas är i åre och jobbar och jag jobbar bara två dagar den här veckan, väldigt skönt men väääldigt jobbigt också, jag är så taggad att spara pengar, även om det dröjer fruktansvärt länge innan jag kommer få min första riktiga lön, den 25 januari kommer jag förhoppningsvis bli lyckligast i världen för en stund, men just nu känns det tungt, väldigt tungt.
hur som helst så tänkte jag att jag skulle starta om för att fördriva lite tid och prata av mig om mitt lyckliga skitliv och sååå! en sak är säker och det är att det ska sparas pengar från och med nu, och kommer jag så småningom bli den vanliga slösa igen så börjar jag plugga snart istället, dietist har på senare tid låtit mer och mer intressant (säger tjejen som käkar mest godis i hela världen).

Therése ringde precis för att förbereda mig på en liten monki-rea så det är väl efter tre timmar i sängen dags att kliva upp och kanskekanskekanskeee fynda lite fina tröjor, men fan, jag skulle ju spara.

1 kommentar:

  1. jag har också tänkt på dietist men efter en utbildning på tre år i bagaget känns det inte så kul att hoppa på igen PLUS man kan typ bara bli det i typ uppsala, göteborg och umeå tror jag... inte helt säker

    SvaraRadera