fredag 9 december 2011

Fredag eller lördag?

Har precis vaknat, eller ja, för en timme sen nu, men hur som så vart det en jävligt mycket skönare sovmorgon än mina senaste dagar :)

Ska snart ner på stan och möta upp Åsa, som ska på babyproffsen och lämna sina kläder. Sen blir det fortsatt julklappshandlande för mig och Niclas, vi har redan köpt en och kommit på en så det är ju påväg åt rätt håll iaf :)

Igår kom Anna och Fredrik hit och spelade lite kort. Jag tänkte vara lite duktig och bjuda dom på kladdkaka och tänkte att det måste vara lätt, har ju gjort det förut och lyckats och det borde ju inte bli sån skillnad med annat recept. Niclas hade för övrigt aldrig gjort en kladdkaka så det var ju också lite kul :)
Hur som så vart det den kladdigaste kladdkakan på länge, och daimbitarna jag lagt uppe på gjorde att det översta täcket var väldigt lätt att lyfta av då dom smälte ihop, haha, men den smakade rätt gott iaf, och kanterna var perfekt ;)


Ikväll blir det julbord med Niclas jobb, och imorrn med mitt. Är ganska övertygad om att jag har ätit mina sista prinskorvar för i år efter imorrn, brukar lätt kunna bli lite för mycket :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar