söndag 4 december 2011

Halva helgen kvar

Så, lördag är över. alltså återstår halva helgen, men hur kommer det sig att alltid den sista dagen går mycket snabbare?

11:00 idag slogs dörrarna upp för tjejmyset som Flåsa och Snygg Makeup hade nere på stan. Studio Sara var lokalen och det bjöds på snittar och massa gott! även makeup-råd och visning på hur man sminkar och vad man ska tänka på och så vidare. Vart nog klart för fler än mig att man kanske inte sminkar sig på helt rätt sätt, men å andra sidan är inte jag den som väljer att lägga ner någon längre tid på sminkning heller så det var väl inte hela världen, men helt klart kul och intressant, och Snyggt! :)
Åsa, som står för märket Flåsa, visade upp hennes snygga kollektion som jag tycker att alla borde ta sig en titt på! träningskläder i funktionsmaterial för gravida, men jag älskar både byxa och, från idag, även jackan som jag fick chans att prova. det är alltså tänkt att man ska kunna använda kläderna även om man inte är gravid så är du på jakt efter nya träningskläder så tycker jag absolut att du ska kolla in Flåsas hemsida, nu! Det smarta är ju att om du skulle bli gravid inom en snar framtid och vill fortsätta träna så slipper du lägga ner nya pengar på kläder om du redan har ;)

Här är jag fullt påpälsad med Flåsas jacka, byxa och linne, snyggt va? :)

När tjejmyset var över följde med Åsa hem innan Niclas kom och hämtade mig för lite handlande. Vi har spenderat kvällen framför tv:n, tittandes på The blind side och Så mycket bättre, precis som jag vill ha det, tända ljus i hela lägenheten och bara lugnt och ro, perfekt! :)

Imorrn bär det av mot alla "söndagsbutiker" för att bland annat kolla på en ny julgran, funderar också på att göra om adventsljusstaken (den vi har nu blir bara fulare och fulare för varje dag, vet inte hur jag tänkte) så det kanske blir lite handling av ljus och lite sånt smått och gott också, vi får se :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar