söndag 4 december 2011

En söndag senare..

Klockan är fem i elva och helgen börjar närma sig sitt slut. Jag älskar helger, jag älskar att få vara ledig med gott samvete, och jag älskar att få umgås med dom människor som är viktigast, lovelovelove

Dagen har bestått av allt och ingenting. Jag och Niclas har åkt runt på diverse affärer och köpt lite smått och gott, varit på middag i brunflo och låtit dagen bara glida förbi, i lugn och ro, perfekt :)

Imorrn är det dags för jobb igen, tre dagars jobb den här veckan sen är jag ledig, igen, jävligt gött ändå :)
Även dags för lite träning imorrn, jag tycker att man måste träna på måndagar, det är dagen när man tar nya tag, nya vecka. Så imorrn måste jag träna, 8:00 är timern ställd på bilen och då är det bara att åka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar