lördag 10 december 2011

Julbord och idolfinal

Hela dagen har gått åt till att ligga i sängen, inte för att jag har varit bakis för fem öre, utan bara för att jag har känt att jag har kunnat. Underbart.

Julbordet igår var bra, smakade precis som alla andra år men det var väl gott ändå. Kan utan att behöva fundera säga att äggen är mina nya favoriter på julbordet, satan vad gott! Mums! Prinskorvarna var också fruktansvärt goda, och som den korvälskare jag är kommer väl inte det till någon större förvåning :)

Så, till idolfinalen. Jag måste säga att det var lite småjobbigt att inte få se finalen igår när jag har följt hela säsongen som en jävla tönt. Lovade mig själv att inte kolla i år men jag kunde inte slita mig, och tur var väl det. Idag fick jag äntligen se finalen och efter att jag råkat kolla facebook igår och fått ett hum om att det var Robin som vann kändes det inte jättekul, så när det kom till stunden då dom skulle utse vinnaren vart jag något förvånad när Amanda vann, och hiiiimla glad :) Hon är ju så jävla bra, och jag fastnade för henne den gången hon sjöng "Hey ya" och gjorde om den så hiimla bra, sen dess har allt varit suuuperbra!
OCH, det bästa igår, när Agnes kom in och sjöng "Right here, right now", såå jävla braaaa! Hon är typ det enda jag kommer ihåg från alla säsonger. Jag kan nog säga att jag rös igenom i stort sett hela programmet idag, med undantag för när Bard var i bild.
Åååh, vilken ordentlig jävla tönt jag är, b e d r ö v l i g t. Men jag bjuder på det idag :)

Nu är det lite småbråttom, snart dags för julbord nummer två, och jag har en del att fixa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar