söndag 11 december 2011

Veckan snart slut, igen.

Tiden går så jääävla fort ibland. Hur kommer det sig att tiden går mycket snabbare när man är ledig än när man jobbar? I dont like it i alla fall.

Dagen har gått åt till att sova, tvätta och städa. Vi storstädade klädkammaren, behövdes verkligen kan man säga. Det är så skönt att ha ett extra rum att förvara grejer på, tills det blir för fullt och man ändå inte får fram det man letar efter, vi var nästan där nu, vilket gjorde det dags för städning. Det gick rätt fort ändå och efter det tog vi tag i paketinslagningen till några julklappar, två rättare sagt. Inte så många men det var kul att känna på i alla fall och nu vill jag bara köpa fler så jag får göra fint under granen :)


Middagen spenderades hos Emelie och Mango. Vi skulle laga något enkelt men slutade med entrecote och potatis, enligt mig är inte det enkelt, men det kanske det är, jag ser hellre makaroner och korv eller tacos som något enkelt. Hur som så var det jävligt gott! :)

Nu är det Beck och sen är det dags att blunda så jag orkar upp och träna innan jobb imorrn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar