fredag 2 december 2011

Det här med rubriker.

Jag har aldrig riktigt förstått det här med rubriker, det känns som att man bara skriver nånting onödigt som bara en själv förstår, och vad gör man då om man inte kommer på nåt som bara en själv förstår? invecklat det där.

Dagen har lidit mot sitt slut iaf och jag kunde inte ha bett om en bättre dag. jag låg och drog mig i tre timmar i sängen, mötte upp åsa och alfons på stan och spenderade många timmar med dom och gjorde iingenting, superskönt! dom gör mig glada dom där två :)




kvällen har spenderats med skalman, lite grönsaker och dip och en egentligen ganska kass film, men den var alldeles lagom för kvällen. :)


Nu har klockan slagit tolv. om 11 timmar börjar jag jobba, om 20 timmar har jag slutat jobba och sitter i soffan och tittar på idol. man kan bli tokig av att tänka såhär, och jag är på god väg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar