torsdag 8 december 2011

Tur man har minne som en guldfisk

Mitt minne är nog bland dom sämsta i världen, utan att överdriva. Jag kommer knappt ihåg hur mitt liv såg ut för ett år sen, vad jag gjorde på julafton, hur min födelsedag såg ut, vad vi gjorde på Peace & Love 2007 (var det 2007?), och frågar du vem min bästis var i trean har jag ingen aning.


På grund av detta usla minne vart det ingen längre sovmorgon idag. Jag vaknade för en halvtimme sen med lågt blodsocker BARA för att jag inte kommer ihåg hur mycket lantus (långtidsinsulin) jag tog i förrgår natt (vaknade med lågt blodsocker igår morse också så det ska sänkas). Hur svårt ska det vara att komma ihåg om jag har tagit 23 eller 22? och nu bara för att jag funderar på om jag tog 22 eller 23 vet jag inte om jag ska ta 21 eller 22 ikväll, lika bra att ta 21 och se om jag ligger högt eller normalt imorrn bitti, efter tre morgnar med lågt blodsocker orkar jag inte med det igen iaf. Uäääääh, ingen bra start på dagen!

Åsa skulle iväg på en morgonjogg vid nio så om jag diskar och gör mig i ordning borde hon ju kanske vara hemma när jag är klar så jag kan åka upp till henne. Niclas kommer förhoppningsvis hem vid 13 och då blir det lite julklappshandling, well, försök till iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar