måndag 26 december 2011

Julen är här, julen är där.

Som jag längtat efter Julafton och allt vad det innebar, och nu är allt slut. Ja, vi har mellandagsrean som drog igång lite igår men själv känslan är ju borta och slut nu, trist.
Har fått precis allt jag önskat mig, första gången nånsin tror jag, antingen har jag aldrig önskat mig så mycket olika grejer eller så har det suttit i nåt annat dom andra åren, underbart i år i alla fall.

Julafton spenderades hos mamma. Först jobbade jag till 14, vilket var den längsta förmiddagen på läääänge. Men till slut slog klockan 14:00 och dörrarna till ICA stängdes, med en del nöjda kunder som gick ut med kassar med mat, och en del missnöjda kunder som mötte Veronica i dörren och inte fick komma in och tyckte att vi stängde tidigt, såna kunder gillar vi inte, har ingen som helst medkänsla för att vi också kanske vill fira jul nån gång.
Jag fick en hel hop med julklappar hos mamma, efter nån timme vid matbordet med väldigt god mat, moomms. Efter julklappsutdelningen hos mamma for vi vidare till Odensala för att fira med Niclas familj och släkt, och där fann det ännu fler julklappar, himla kul :)

Igår åkte vi till pappa och hade julafton där en dag sent. Massa mat som vanligt och även där trevliga klappar :)


Allt som allt har dagarna varit perfekta, och idag vankas kalas för Niclas farfar som fyller 70! Men innan det, ner på stan för lite REA :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar