tisdag 6 december 2011

Tid tid och åter tid

Det var inte riktigt som det var tänkt idag, det vart nästan lite bättre :)
Klockan ringde 7.30, 7.40, 7.50, 8.00, 8.10, och 8.20 tog jag mig upp. Anna gjorde mig sällskap till Golds och efter några kilometer på bandet gjorde vi lite situps för att sen äta frukost på Thörners, ingen större ansträngning idag heller med andra ord, men vi rörde på oss och det var väl det viktigaste :)

Klockan är elva och det har slagit mig nu att det alltså inte tar längre än 15 minuter för mig att duscha, föna håret, platta och sminka, känns ganska snabbt ändå, vilket också gör att jag nu har hela 40 minuter på mig att göra absolut ingenting på, borde kanske sova?

Om en timme sitter jag bakom kassan igen, varor kommer det idag också så förhoppningsvis blir det lite plock, hur som så har jag en lååång dag framför mig med tanke på hur trött jag redan är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar