måndag 12 december 2011

Sov Linda, SOV!

Jag har suttit i kassan hela dagen idag, och hela tiden har mina ögon velat slå ihop. Somnade inte förrän 1-2 inatt och klev upp sju så för mig vart det inte så många timmar jag är van vid. Och ändå, ÄNDÅÅÅ kan jag inte somna nu! Jag är supertrött men får liksom inte till det.

Har suttit och kollat igenom gamla bilder på facebook. Ibland kan man sakna studenttider och utlandsresor osv. Ikväll saknar jag Gotland, vääldigt mycket. Det är så lätt att inte tänka på hur bra man har det, förrän såhär efteråt, dra mig baklänges vad kul vi hade, hela tiden. Jag kan nog inte heller påstå att ingen av oss inte kommer ihåg hur bra det var, men det är inte det som är grejen, bara det att det måste ta så lång tid innan man verkligen uppskattar, Det är grejen :)
Jag saknar allt i alla fall, just ikväll.



Så, till nåt roligare. Jag har kommit på Niclas julklapp! Ååh det blir kanske förhoppningsvis bra, ganska säker på att han inte kommer komma på det i alla fall och det är nog lite otippat, men nu ska det inte snackas för mycket, skönt känns det och kul kommer det bli, hoho :)

Mammas julklapp är klar. Pappas är klar. Emelies är nog klar. Farfars är klar. Niclas är typ klar. Så, då återstår bara fröken Olivia, den svåra lilla människan som nästan är som mig, men jag vill inte köpa nånting jag vill ha, haha :) Blir en lite kluring, men det blir bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar