fredag 2 december 2011

Från 11 timmar till 1 timme

Nu var det alltså 10 timmar sen jag la mig för att sova, och det är en timme tills jag ska vara fit for fight i valla, 10 timmar tills jag är hemma framför idol istället för 20 timmar, mjaaa, jag gillar nog det här tänket, tiden går ju så foooort!

fredag idag alltså, vilket betyder helg klockan 20 ikväll. jag älskar helger numer, har nästan aldrig planer på att gå ut och känner verkligen att det bara är dags för massa roliga trevligheter och lugn och ro. jag älskar tanken på att jag inte gillar krogen längre, den tanken trodde jag aldrig skulle infinna sig hos mig, dansa och bli full och rolig var ju så hiiimla kul! nu blir jag nästan aldrig full, inte på samma sätt i alla fall och jag gillar inte direkt alkohol heller, och om jag väl blir så full som vanligt så orkar inte mina ben röra sig på dansgolvet längre, dom orkar liksom inte lyfta sig från marken, väldigt mysko. meen, det spelar faktiskt ingen roll, jag är glad att den delen i mitt liv är påväg att försvinna, jag är redo att spendera mina helger och lediga kvällar på andra sätt :) inge gammal just va? idol fredagkvällar och så mycket bättre lördagkvällar, finliv haha

jag är avundsjuk på kappahl-tjejerna som får ha på sig pyjamas på jobbet idag, jag vill ocksååå! själv drar man på sig finskjortan och slipsen ännu en dag!

nej, nu ska jag röja undan lite hemma innan det blir jobb för hela slanten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar