måndag 2 januari 2012

2012 hit och 2011 dit

Så, världens jobbigaste år är här. Och inte jobbigt som i jobbigt utan bara väldigt jobbigt. Jag ska jobba så mycket jag kan för att tjäna in dom där nedrans pengarna jag velat ha så jävla länge, så att jag i slutet av det här jobbiga året kan åka dit jag velat åkt så himla länge, till sol och värme och underbart liv. Det är en bit bort men nu jävlar är jag påväg, fan ta mig annars. Att jag ska jobba som en gnu är jag säker på, vilket betyder att jag inte bara kan jobba på ica, jag ska ta på mig allt jag kan där men även ringa om andra jobb imorgon, jobb där jag kan boka in mig bäst jag vill själv. Det blir förhoppningsvis bra, det måste bli bra. Jag är taggad till tusen i alla fall och det är åtminstone en början :)


Något mer jag ska ta tag i i år är min träning. Jag har under den senare delen av 2011 börjat tycka att det är roligt och då är det bara att fortsätta. Jag har en hel del jag vill förändra och förbättra och det händer ju som ingenting i soffan (säger jag nu och har precis bestämt att jag väljer soffan istället för träning ikväll). För att jag ska kunna träna ordentligt och veta vad jag gör måste jag börja planera lite. Det funkar som inte att åka på gymmet och komma på eftersom vad jag ska göra där, inte för mig i alla fall, men nu jävlar :)

Så, till nyårshelgen. Jag orkar inte skriva så mycket om den förutom att det har varit fruktansvärt skönt i Bydalen. Vi har inte haft några måsten över huvudtaget och jag kom hem igår kväll helt utvilad :) Lägger  upp lite bilder så får dom tala för sig själv :)












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar