tisdag 3 januari 2012

Första dagen på resten av ditt liv

Idag körde jag igång mitt nya liv. Jag var på gymmet med Anna och körde första dagen på ett 14-dagars träningsprogram, vi vart svettigare än vanligt så det är ju ett plus, förhoppningsvis kan jag hålla det här i 2 ynka veckor och förhoppningsvis även se något resultat, även om jag inte förväntar mig något major.
Jag har även ätit min första LCHF-frukost. Den bestod av en omelett (min första någonsin) gjord på 2 ägg, en skvätt grädde och 1 tesked färskost med smak av vitlök, lite bacon och ett glas citronvatten, slängde dit lite gurka på tallriken så det skulle se lite trevligare ut också. Första tuggan kändes riktigt bra, inga problem tänkte jag, men efter att nu ha ätit upp tallriken känns det väl inte lika gott, det är tur att man kan variera sig lite. Är dock fortfarande lite hungrig så jag tror att jag kommer slänga i mig ett ägg till :)


Nu blir det till att diska undan det jag lyckats stöka till i köket och sen ut i det fina vädret med Åsa och Alfons! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar