lördag 28 januari 2012

Saturdaaay

Igår tryckte jag och Emelie alldeles för mycket godis, var hyffsat illamående när jag kom hem, med mer än halva påsen kvar, jag är sämst. Vi färgade även hår och skrattade en heeeel del, sjukt kul vissa grejer är när man är high on sugaaaar.

Ikväll är det feeest, både-och pepp på det alltså, måste ner på stan snarast och letaletaleta efter nånting jag kan ha på mig. Har ju presentkort på BikBok, GinaTricot och Monki, samt en bonuscheck på JC så det är väl dom butikerna jag ska gå igenom först, sen får jag väl se om jag ska kosta på mig nånting annat om jag skulle hitta nåt, BORDEINTE.

Niclas ligger och snarkar, han somnade på soffan igår medans jag somnade i sängen så han lär väl tycka att han har rätt att sova längre, men icke, nu ska jag vara jävlig! Vi må ju gå ner på staaan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar