lördag 7 januari 2012

Nyttigt

Well, jag bestämde mig ju för att leva ett nyttigare liv det här året. LCHF var planen men igår tog sockersuget över och Skalman och jag åkte ner på hemmakväll och handlade oss en del godis. En vecka klarade jag den här gången också alltså. Men det är ju inge kul, alls. Jag kommer dock fortfarande försöka äta relativt bra mat, känner att jag inte gillar kolhydrater som ris pasta och potatis så mycket ändå så det kan jag lika gärna skippa.

Tog på mig att jobba idag, fina pengar som jag verkligen behöver. Har även sagt till att jag vill jobba mycket så förhoppningsvis ringer dom mig så fort det behövs :)
Alla verkar gå ut idag dock, hela facebook är fullt med utgångsstatusar och när jag väl slutade 21.15 kändes det inte jätteaktuellt att gå ut, så jag åkte upp på fyrvalla och körde det pass jag skulle kört igår men inte orkade köra. Väldigt göött! Tycker inte att det är roligt att gå ut längre ändå heller så det känns egentligen bara bra att jag kommer på annat att göra, skönt att träna själv ibland också faktiskt :)

Nu däremot, vet jag inte vad jag ska göra. Själv hemma och bara skitgrejer på TVn. Kanske borde se på Annie Hall som jag köpte i somras och se om hon är lika bra som Oskar Linnros påstår, men jag får se, känns som en lite jobbig film att kolla på när man är lite halvtrött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar