måndag 16 januari 2012

Ont i haaalseeeen

Det var inte så svårt som jag trodde att somna igår. Vi somnade säkert innan elva vilket är rekord för oss som i vanliga fall inte somnar innan tolv. Vaknade halv sju av klockan som ringde, skulle upp och träna med Anna men hon var lite för trött så vi skippade det. Jag kände inte att det var nån större mening för mig att kliva upp som ändå är ledig, men tji fick jag, jag var ju faktiskt hyffsat pigg klockan sju, och när jag tvingade mig själv att somna om vaknade jag klockan nio suuuuupertrött, och ställde om klockan till tio och var lika trött då, plus att jag drömde massa otäcka mardrömmar under tiden. Inte värt det med andra ord :/

Nu sitter jag i köket och dricker en kopp varm saft mot min onda hals. Den är konstigt ont, känns som att jag nog kan pallra mig till gymmet en sväng sen i alla fall, det känns mer som att den är torr än ond. Konstig känsla.


Hur som så ska lägenheten städas idag. Jag ska tvätta och se till så att det är snyggt till imorrn när jag förhoppningsvis får lite gäster, kanske bäst att sätta igång direkt :)

Här är min egentligen enda önskan till min födelsedag
 meeen, jag får nog köpa en så småningom istället :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar