torsdag 12 januari 2012

Torsdag och redan helg.

Idag bestämde jag mig för att bryta på den vanliga ordningen då klockan ringer 7.30. Jag hoppade över morgonträningen och ställde klockan på nio då jag vaknade pigg och utvilad. Inget lågt blodsocker inatt heller, dock var det påväg ner när jag klev upp så jag var lite hängig, men det gör inget :)
Har precis ätit en tallrik gröt (som vanligt) och nu är det dags att göra sig i ordning för en dag med Sofia. Jag tror inte att vi ska göra nåt särskilt, bara ta det lugnt förhoppningsvis så det blir skönt :)

Emelie ringde mig nyss också, magsjuk och hängig, så det blir en sväng på affärn och köpa saltlakrits, cola och nyponsoppa till henne så hon kanske blir lite piggare. Jag har ju trott hela veckan att jag ska få magsjuka men icke, man ska väl vara glad för det antar jag :)

Ikväll kanske det blir längdskidor med mamma, får se vad jag orkar med, nåt måste jag ju göra i alla fall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar