torsdag 19 januari 2012

Ballekalle

Gårdagen var en av dom sämsta på ett tag. Jag åkte buss till jobbet, gick väl helt okej ändå men kändes ändå skit att lägga ner 25:- på en jävla enkelbiljett, så jävla ovärt. Väl där kände jag mig hängig, ont i magen och bara jävligt trött. Jag fick fråga flera gånger vad det var jag skulle göra då jag inte greppade det första gången, blä. Dagen kändes fruktansvärt lång och att ta bussen hem var åt helvete, det snöade och jag var iskall när jag kom hem, och snorig, den här jävla förkylningen som aldrig bryter ut. Låt mig bli frisk eller sjuk nuuuuu..!

Idag är det i alla fall en ny dag, jag har ont i huvudet men hoppas på att det går över snart. Har bett Emelie skjutsa mig till jobbet idag och hoppas på att kunna lifta med någon hem, det är personalmöte så nån vänlig själv måste väl ska in till stan :)

Jag längtar till onsdag, så jag kan fylla mitt kylskåp med massa god mat med gott samvete, och börja spara pengar, ååh, ge mig onsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar