onsdag 18 januari 2012

Onsdag och jobbdags efter en vecka ledigt

Sitter och väntar på att gå till bussen. Villvillviiilll ta bilen till jobbet men den är tom på gäääs och jag är miss fattiglapp i en vecka till så vi får se hur det här går, tanka kan jag inte göra i alla fall. Och jag ber till gudarna att Niclas inte gör det heller. Vet inte hur jag ska ta mig till jobbet den här veckan, har inte ens pengar till buss egentligen, speciellt när det kostar så jävla mycket, tänk när den bara kostade 6 ynka kronor, det var tider det, jag lär ju få gå till jobbet resten av veckan.

Gårdagen var okej. Jag blir besviken på många och la alldeles för mycket energi på att vara irriterad ett tag. Men jag uppskattar dom som var hit, väldigt mycket. Och jag fick så bra presenter, allt var perfekt! :) Nu ser jag fram emot att inte fylla år på ett år och kunna leva ett 23 årigt liv! :)

Jag fick en jättefin klocka jag önskat mig av Emelie och Olivia, trodde att det var ett halsband men det visade sig att det är en sån man hänger på fickan typ, skitcool, ska dock köpa mig en kedja också så jag kan ha den som jag vill, fick även ett presentkort på BikBok :)

Fick presentkort på naglar och triss av pappa, superbra så jag kan göra naglarna med gott samvete :)

Nytt id-puder av mamma, mitt är helt slut så det var också skiitbraaa! :)

Sofia gav mig en jättefin kakburk, glömde helt att ta kort på den men det är precis såna grejer jag gillar, sån vit gammal typ, jättefin :)

Av Emelie fick jag mitt "kunskapsvin". Ett rött gott vin som jag alltid lyckas bli lite smartare av när vi spelar spel :)

Niclas familj gav mig blommor, en jättefin pajform och presentkort på GinaTricot. Perfekt med alla presentkort då jag inte ska köpa så mycket grejer till mig själv i år, nu kan jag köpa kläder med gott samvete också :)

Och sist men inte minst! Av Niclas fick jag presentkort hos Peckas tatueringskonst, GISSA OM JAG VART GLAAAAAD! Det är verkligen ingenting jag ska lägga pengar på och hade inte gjort heller även om jag sååå gärna vill tatuera mig, och nu kan jag det, även det med gott samvete, UNDERJÄVLABART! :)

Nu är jag taggad att spara mina pengar och använda upp dom jag fått, mmm, vad bra :)

Träningen är gjord för idag också, även fast jag egentligen inte orkade, men nu är det gjort. Dags att gå till bussen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar