fredag 27 januari 2012

Helgen närmar sig

Jag borde egentligen stå i duschen just nu. Måste gå till bussen om en timme så jag har inte mest tid i världen :)
Klev upp sju imorse, trots att jag var sååååhäääääär trött ungefär, för att låta Niclas skjutsa upp mig till tegelplan. Väldigt värt det nu i efterhand, körde igenom hela kroppen men tog det hyffsat lugnt ändå, vaknade med halsont så det känns som att jag borde ta det lite lugnt, ville dock träna nåt med tanke på att det snart är helg och träning under helgen har aldrig varit nåt för mig, det finns så mycket annat som ska hinnas med :)

Gick med tron om att jag skulle på Ikea imorrn men icke, hade jag väl kunnat ana egentligen med tanke på att Niclas var segast i väääärlden på att fråga hans kompis när vi skulle åka, ååh, jag såg fram emot det lite ändå, hade vart sköj med en liten utflykt.
Utgång på ingång imorrn, är sådär halvpepp nu men det ska nog ordna upp sig så småningom. Jag tycker ju inte att det är så roligt att gå ut längre, men man får väl inte gå och bli gammal och tråkig än va? Näe.

Dags att pallra sig mot duschen för lite värme, sen är det dags för 8 timmars jobb innan en skööön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar