måndag 30 januari 2012

Härliga måndag!

Jag tänkte att jag skulle sitta och skriva ett lååångt fint inlägg om ett underbart liv, just idag känns allt så jävla bra. MEN, jag satt och slökollade på en massa annat så nu hinns det inte, det blir kort och gott :)

En ledig måndag, kliver upp klockan sju som vanligt och sticker och tränar. Man kan ju tycka att jag är helt dum i huvudet som inte utnyttjar sovmorgnarna man har, det tyckte jag också när klockan faktiskt var sju. Men, nu har jag varit på gymmet i ca 2 timmar, gått 1 mil på bandet och solat, ingen stress alls, såå jääävla skönt. Tackar mig själv för att jag är så duktig och tar mig upp, haha :)

Väl hemme för drygt en timme sen försöker jag logga in på facebook. Den säger då att jag bytte mitt lösenord för 10 minuter sen och att det jag försöker skriva in är gammalt. What the fuck? tänker jag då, någon jävel har gjort det igen, hackat sig in på min lilla facebook som bara är min, ajejaj. Hur som så tryckte jag på knappen "återställ lösenord" och bad om att få det skickat till min hotmail. När jag väl ska logga in där, ja då går inte det heller, då är det samma visa där, jag skriver ett gammal lösenord, MY ASS att jag gör! Det är så jävla rätt det kan bli! Ja så då fick jag återställa där också, och efter mycket pyssel har jag nu två nya lösenord, bombsäkra! Så nu jävla kan du inte hacka dig in i min facebook längre inte, idioter.

Dags för en dusch, tänkte försöka mig på att klippa luggen också, får se om jag har världens kortaste lugg när jag är klar. Sen blir det lunch med Sanna och en rad med ärenden innan det blir middag och bio med Sofia och Mathias! ÅÅååååh bra dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar