tisdag 24 januari 2012

Jöbb

Så, idag är det alltså min söndag och alla andras tisdag. Dagis ringde och jag ska in och jobba mellan 12-16, skitjävlapisspass egentligen men det är dom timmar det är, hade verkligen hellre jobbat 8-12 eller nåt men man har ju inte den turen att få bestämma sånt. Hur som helst så är det lite pengar och varje peng är positivt. Dagen förstördes ju en hel del dock, jag skulle träna klockan ett men nu vart det kanske framflyttat till fyra, skulle ha hunnit ner på stan men nu kommer nog inte det hinnas med heller. Det är fan allra bäst att träna klockan 8.00, då vet man att man hinner med allt sen, nu känns det som att allt blir konstigt, blää

Imorrn är det tillbaka på Ica som gäller, onsdag, torsdag, och fredag, sen har jag helg igen, jävla skön vecka egentligen, men jag kan inte låta bli att få lite ångest över det ändå, borde alltså inte klaga över att jag får jobba ett jävligt lökigt pass idag med andra ord.

Imorrn är det lööön! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar