måndag 9 januari 2012

Ny vecka med nya tag

Åter igen den här måndagen. Första dagen på veckan när man början på nytt igen, glömmer veckan som var och fokuserar på vad som komma skall.

Jag åt en pizza till middag igår, no good, men jag var jäääävligt sugen och Niclas också, så vi köpte oss en varsin inbakad, för min del vart det vesuvio som vanligt och Niclas körde på en med räkor. Tyvärr så var den inte så god som jag hade hoppats på, bara en massa skinka i en enda röra, usch. Men uppäten vart den i alla fall, mer eller mindre, och det är inte mycket man kan göra åt det nu.

Skjutsade Niclas på jobbet klockan sju imorse. Man gör fan mycket för att slippa ta bussen till jobbet. Åkte direkt och tränade efter och efter det vart jag bjuden på frukost hos Åsa, riktig lyx då det enda jag har hemma är ägg, och även om jag äter det kan det ju vara gott med nåt annat till också :) Har hängt hos Åsa till ungefär för en timme sen och planerat lite hur jag ska äta för att gå ner mina kilon, borde kanske börja betala henne snart? Jag kan ju ingenting och hon massor, haha :)

Nu är bär det av mot en dags jobb igen, känns som att jag nyss var där trots en hel ledig dag? Meen, fan va pengar jag ska tjäna i år :)

1 kommentar:

  1. Haha, ja vänta du bara. Snart kommer fakturan ;)

    SvaraRadera