onsdag 4 januari 2012

Onsdag och jobbdags

Det känns lite konstigt att jobba när man varit ledig så länge. Har inte jobbat på en vecka och idag är det dags igen. Rent ekonomimässigt är det ju kanske inte så bra men det är jävligt skönt på nåt sätt. Men nu är jag taggad till tusen att jobba. Fick samtal av Pia på Sånghusvallen när jag var på gymmet idag. Blev tillfrågad om jag kunde jobba där både idag och imorrn men eftersom jag jobbar på ajka idag fick det bli imorrn. Ofta när man inte kan första dagen så brukar dom inte fråga om andra heller utan försöka fixa samma vikarie båda dagarna, så det var en jävla tur för mig :)

Har varit på Gold's med Anna nu på morgonen och kört kondition samt lite magövningar, vi mätte oss också på lite olika ställen för att kunna se lättare vad som händer under kommande veckor. Vågen skiter jag i, vi är inte kompisar överhuvudtaget :)
Har precis ätit klart min frukost. Fick bli lite enklare idag än igår så jag tog bara två ägg med majonnäs och en avocado med lite laxröra, mums. Hade smakat ännu bättre om avocadon hade varit perfekt mogen, jag har dock världens otur med avocado så jag vart inte direkt chockad över att den var som den var :)


Nu blir det vila innan det bär av mot jöbbe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar