tisdag 17 januari 2012

Vad är det för en dag, är det en vanlig dag?

Det är nu jag borde fortsätta med "Nej det är ingen vanlig dag för det är Lindas födelsedag, hurra hurra hurra", men det känns faktiskt som en helt vanlig dag, även om det är min födelsedag. Jag saknar födelsedagarna när man var liten och låg vaken i sängen på morgnarna och hörde hur det prasslades i köket, för att sen låtsas somna om och bli överraskad när dom kom in, det är nog bara att inse att det inte kommer hända mer, det är liksom inte lika kul att fylla år längre. Niclas väckte och grattade mig imorse i alla fall, frågade om jag ville ha paket men när jag velade om jag ville ha det när jag var så trött eller om jag ville spara det ville han till slut vänta också, så än så länge har inga paket öppnats.

Jag klev upp vid sju och åkte och tränade med Anna, så jag har det gjort i alla fall. Nu kan jag trycka i mig lite tårta med mindre dåligt samvete åtminstone, fast med tanke på att det vart tårta hos farfar för hans födelsedag igår kan jag kanske inte använda dagens träning till dagens tårta, jag får snarare träna stenhårt imorrn istället.

Olivia kom hit och hjälpte mig med toppingen på cupcakesen imorse. Jag är sämst och vågar inte prova nånting själv, även om det säkert hade gått lika bra så var det skönt att ha Olivias stöd här ;)



Nu ska jag bara vila och njuta av en sista ledig dag, om en timme kommer Sofia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar