söndag 15 januari 2012

Seeegis

Klev upp klockan 15 idag, kanske till och med var 16, tror fan det. Jag och Niclas låg och kollade på lite serier tills vi tog tag i oss själva och klev upp, man måste ju faktiskt äta nån gång.
Det jobbiga med att kliva upp så sent är ju att dagen blir så jääävla kort, jag trodde seriöst att klockan var 18-19 och så är den halv tio! what?! Usch, men man behöver såna här dagar, och söndagar är väl egentligen perfekta för det, det går inga pengar och man får verkligen vila upp sig :)

Igår hängde jag hemma med Therése. Vi åt supergod blåbärssmoothie och kollade på Top Gun och När lammen tystnar samtidigt som vi nördade in oss i Smurfvillage på mobilerna, haha, jävla sällskap :) Hela den här helgen får nog stämpeln Lugn och skön, och hade det inte varit för att jag fått ont i halsen hade jag inte klagat nånting :)

Nu blir det ett bad innan det fortsätter vidare mot sängen för lite sömn, hur nu det ska gå till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar