onsdag 11 januari 2012

Ingen dag är den andra lik?

Har precis varit och tränat, som vanligt, ätit gröt, som vanligt, och om två timmar väntar jobb, som vanligt. Just nu är jag lite less på allt samma som är, skulle behöva lite förändring men vet inte hur. Får väl göra det lättaste av situationen och ta en promenad istället för Gold's imorrn kanske? Lär ju göra susen....?

Morgondagen ska spenderas med Sofia. Det var ett tag sen vi sågs så nu är det dags :) Ser fram emot imorgon, då har jag helg. Även fast jag inte vill, fast jag vill, fast jag inte vill. Fan.

Nu måste jag duscha igen, som vanligt. Och se till att jag har nån lunch att ta med på jobbet, som vanligt. Allt är som vanligt och ALLA DAGAR ÄR DEN ANDRA LIK. Nu är jag less. Nu vill jag till USA, hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar